Gulsahkukrer oğlum tam 10 aylık oldu ve çarşamba günü işe başladım. Annem destek oluyor, biraz evde biraz ofiste çalışacağım. Evden çıkarken çok ağladım, ofise gidince ağladım ama sonra baktım ki oğlum mutlu, huzursuz değil, iş yerimdeki arkadaşlarım da benim için gelmişlerdi rahatladım. Sonuçta sigortasının ödenmesi, birikim yapmak ve ihtiyaçlarını rahatça alabilmek gerekiyor.