japonicamother merhaba, benim bebegimde daha bir kere bile mama vs icmemistir. Sadece emer. Biberon kullanmaz. Ama bayadır ben ek gıdaya agırlık vermistim zaten. Yani emzirmeyi doyurmak icin degilde bagısıklıgı güclensin diye takviye ediyorum. Oyuzden eve geldigimde yada aksam yatmadan önce emziriyorum bir yada iki kere.
Bende 2. Haftaya yeni basladım is yerinde. Yani daha cok yeni ayrı kalmaya alısıyoruz.
Kızımın üstüne cok düsüyorum her anne gibi. Sizin gibi. Annemler bunu bildigi icin aynı özveride bulunmaya çalışıyorlar yani tabikide bizler gibi olamazlar ama onlardan da ögrenecekleri cok sey oluyor bebislerimizin. Böyle düsünelim icimizi rahat ettirelim. 😊🙏🏼Ben tv izletmedigim için gün içinde onlarda buna dikkat ediyor, puzzle lego vs gibi seyleri sever kızım kitapları cok sever iki evde de sevdigi seyleri bulunduruyorum. Ev islerine kızımı dahil etmelerini istiyorum. Hergün dısarı cıkarmalarını talep ediyorum. Yiyecegi seyleri bir gün önceden konusuyorum gibi gibi..