Öncelikle cok gecmis olsun Allah şifa versin.. geçen sene dedemin 4. Evre akciğer kanseri olduğunu ögrenmiştik maalesef 1 ay icinde vefat etti ilk kemoterapisini aldıktan 1 hafta sonra..
fakat geçen hafta kayınpederimin de akciğer kanseri oldugunu ögrendik 3. Evre karaciğere metastaz yapmış.. dün ilk kemoterapiyi aldı şükür iyi yani dedemle karşılaştırdığımda çok çok iyi bugün işe gitmiş hatta günlük hayatıma devam edicem demiş.. bence herkesin hastalığı kendi bünyesine göre değişiyor halbuki kayınpeder 45 kilo.. Allah hepimizin yardımcısı olsun ikinci kez aynı durumun içindeyim bizim için de stresli zor geçiyor bu sıralar..