Yigittsmom babam 4.evre. Agustostan beri hayatımız 3 ameliyat, 1 gamma knife, sanırım 10 kür isin, 1 kemoterapi ile geçti. Kemoterapi sonrasi bobrekleri iflas etti.
Süreç zor. Dayanıklı olmak gerekiyor. Erkekler biraz daha ketum oluyor ve psikolojik olarak daha zor atlatiyorlar. Rahat konusabilecegi birinin olması iyi olur. Terapiye ikna etseniz cok guzel olur.
Bu süreçte bakimini üstlenecek kişi çok yipraniyor. Onun da psikolojik destek almasi gerekiyor.
Surec uzun, zor, sancili.
Çok geçmiş olsun.