canım benim Rabbim sağlıkla büyümesini sağlasın, benim de ilk başlarda sütüm çok azdı, dereotu bulgur nohut çok yedim. az da olsa işe yaradı dene bence. sonra hümana emzirme çayı denedim, şekerli diye dayanamadım bıraktım. en son milkin diye bir marka aldım trendyoldan şimdilik işimi görüyor, ilerleyen dönemlerde nasıl olacak göreceğiz