Eda1525 hadi ya inşallah gerek kalmaz ısık tedavisine falan sütün başta az olduğu için bebeğe yeterli gelmemiş olabilir bol bol hurma ye yanına saklama kabına hurma al bol bol ye hurma cok süt yapıyo Allaha şükürler olsun benimki bebeğin ağzından resmen fışkırıyo artık o kadar coğaldı ve sarılığı gecti çok şükür ama tabi hala sık sık uyandırıp emziriyorum 40ı çıkana kadar da sık sık saatte 1 uyandırıp emziricem