İlk 2 gün sabır etmek gerekiyor. Ben de geçen hafta doğum yapmıştım normal doğum, sütüm geldi biraz ama bebek tutamadı bi türlü kaşıkla verdim memeyi tutmayınca, tabi emme olmayınca sütüm de azaldı ben ne yesemde mama verdim birkaç gün, şu an çok şükür mamayı kestim tamamen. Bol emzirme ve rahat kafa, uyumak, duş, dere otu, marul, pekmez, hurma,kuru incir, rezene çayı bunlar güzel süt yapıyor duyduğum.