ikicocukcokcocuk Sadeturkkahvesi 17 ay var aralarında bazen kızım kıskanıyor ama dur yapmadan anlayan bi çocuk sorun olmuyor ama anlamayan bi çocuk olsa zor olabilirdi
Sadeturkkahvesi Ndrg-12 ben tek olucam ama oğlum durdan anlayan bi çocuk deil çok hareketli öyle kıskançlığı yok ama riskli yaramazlıkları var 2 dk boş bıraksam kafasını yarıcak potansiyelde
Ndrg-12 Sadeturkkahvesi tek olana ikinci çocuğu yap diyemem valla bakımı çok zor. Yemeği üstü başı temizliği zor. Ama onun dışında kardeş çok gğzel 🤩 kaç aylık ?
mysaa1 Sadeturkkahvesi hahaha çok döberdim ben hatırlıyorum ama babamlar kayırırdı biraz ondan 😀 o astım hastasıydı çok hastanelerde yattı vs o nedenle nazlıydı bende hırcın asjsjsj😀😀😀😀
mysaa1 Sadeturkkahvesi he orası arkdasımızın devamlı gideriz 😀 benim kendi evim mustakil ama havuz vs mahallde olmaz asjsjsj😀😀😀
saclarinayildizdusmus Sadeturkkahvesi evet şu konuda biri yatıyor biri kalkıyor ozaman yoruluyorum ama küçügü büyügüne yetisine beraber oynayacaklar inşallah suanda biri bebek biri cocuk evresinde haliyle uyum sağlayamıyorlar yazın rahatlayacak inşallah birazcık
Sadeturkkahvesi mysaa1 hahahahaha ama villada oturunca komşu fln bulmak zor oluyo çocuğa arkdş falan bulmak😀😀