Sadeturkkahvesi yorumları okumadım ama belki birçok anneye göre çok farklı bir yorum yapacağım ama büyük çocuğun karakteri bu durumu belirliyor bence.Aralarında 17 ay var kızlarımın ve ben şuana kadar gece uykusu dışında hiçbir şeyde çok şükür zorlanmadım. Çünkü büyük kızım uslu,laf söz dinleyen ve kıskançlık nedir bilmeyen bir çocuk. Şuan biri 30 diğeri 13 aylık ve ben onlar oynarken kahvemi yapıp onları izliyor bolca şükrediyorum 🤲🏻☺️🌸 he şimdi yardım edeni bakanı vardır diye düşünenler olabilir ama asla kimseden yardım istemedim şu zamana kadar annemden bile hep tek baktım çocuklarıma 🤲🏻