Sadeturkkahvesi aralarında bir yaş var. Kızım 2 oğlum 1 yaşında şuan. İlk zamanlar çok zordu. Şimdi oğlum yürüyor tepki veriyor kızımla oynuyor. Kızımın yönlendirmelerine uymaya çalışıyor. Kriz çıkmıyor değil her şey böyle mükemmel olmuyor. Zaman zaman kızım vuruyor zaman zaman oğlum kızımın oyuncağını elinden almak istiyor. Ama ben iyiki yaptım diyorum. Kızım hiç sıkılmıyor. Sürekli kardeşi ile birlikte iletişim halindeler. Genelde büyük kızımın kıskançlığı artmasın diye onunla ilgilenmeye çalışıyoruz ama aynı zamanda oğlumla da ilgilenmiş oluyoruz beraber oynuyorlar çünkü. İlk zamanlar naptım ben demiştim ama şimdi iyiki diyorum. Tabi yanımda annem babam eşim var. Öyle tek kişi bakımıyla vs uğraşamaz çok zor. O ayrı mesele:)