Sadeturkkahvesi çok zor oluyor. Ikisini asla yalnız bırakmazsin hep tetikte olman lazım. Kardeşinin gözüne parmağını sokmaya çalışır, kıskanır boğmaya çalışır. Çocuklar buna çokça fazla yelteniyorlar, sen ne kadar iyi eğitim verirsen ver bazı çocuklar çok kıskanç oluyor. He sonrası kolay o ayrı, dört yılımı ipoteklerim diyorsanız yapın