Benim bebeğim de emmiyor iki dakika emiyor bağırarak ayrılıyor memeden emzirme hemşiresinin yanında lıkır lıkır içiyor evde kıyamet kopuyor 😢 çok ğzülüyorm normalde 4 kez mama ver dedi 60 cc 3 saatte bir emzir dedi ama beni emmediği için mecbur her beslenmesinde mama veriyorum 60 cc bazen 90 veriyorum hiç emmediyse sütüm de azaldı sağım yapmadığımdan şimdi sütümü arttırmaya çalışıyorum belki o zaman memede fazla kalır diye çok zor bir durum mama öcü değil elbette ama çok üzülüyorum anne sütü alamadığı için 😢