Hale0108 ruveydaensar benim bebeğimde öyle zaten ancak uykuda içirebiliyorum ek gıda alıyor mu hiç mi yemiyor bizim ona karşıda reddimiz var
ruveydaensar Hale0108 bikac tatlı kaşığı anca yediriyorum oyunla şarkıyla falan . Her şeyi ağzına alır ısırır ama kaşığı görünce direkt kafasını çeviriyor çok zor ikna edip bikac lokma yedirmeye çalışıyorum ama ona da yemek denmez zaten diline koklatiyor sanki 🙄🤦🏻♀️ nasılsa büyüyecek bı gün yemek de yiyecek ama bağışıklığı etkilenmez umarım bu süreçte 🤲🏻 sizin bebiş sadece mama mi anne sütü de alıyor mu ? Ek gıda olarak sevdiği binsey var mı ? Benim kızım bı tek yoğurt yiyor o da çok çok az bı yemek kaşığından biraz fazla yerse seviniyoruz.
Hale0108 ruveydaensar mama işe besleniyor o da zorla isteyerek değil maalesef ek gıdada sevdiği hiç bişey olmadı bir kaç kaşık yiyor gerisinde söylenmeye başlıyor daha sonra da ağzını açmıyor nasıl olucak bende bilmiyorum Ya da sebebi nedir😕
13030Ta ruveydaensar kaç aylık bebeğiniz benim bebeğimde 6,7, ayda 8, ayda hep öyleydi gıda reddi yaptı durdu şimdi 10 aylık iki aydır yiyor ama tabikide tati olan herseyi resmen tatsız birsey asla yemiyor bazen 3 kaşık yiyor bazen tüm kase artık zorlamıyorum mideleri küçülemez sonuçta mama da alıyor benim kızım mesela
ruveydaensar Hale0108 aynıyız galiba. Açken ver, uykudan uyanınca ver, uzun süre unuttur sonra ver, eline direkt ver ,sıcaklığıni değiştir ver ,başka kaşıkla ver ,başka bı ortamda ver .. dediler . hepsini denedim ama bikac kaşıktan öteye gidemedik
Minelinannesii34 grkmediz valla aynı şekilde bende okudukça şok oluyorum 23 günlük bebeğim genelde 60 cc bazen de 90 cc veriyorum bizim bebekler iştahlı herhalde ☺️
grkmediz Minelinannesii34 evet inşallah öyledir 😅 zorla da vermiyorum kendisi ağzından itiyor biberonu doyunca 😂
Hale0108 ruveydaensar bizim mama da problemli onu kolay içse belki bu kadar takmam yine üzülürüm de bizim artık olay farklı boyutta 3 aydır
Burcu2614 ruveydaensar ayni durumdayım. 9 aylik oldu hala 90 cc içiyor mama sevmiyor resmen nefret ediuor kızım. Biberon hic almadi sürekli kaşıkla icirme çabasındayim 9 aydır
iki_prens_annesi_ Eslimebrar 1 buçuk aylık emiyor arada bı sagiyorum 90 CC içiyor üstünü içerse kusuyor 80 90 arası doyuyor 3 saat yetiyor
ruveydaensar Hale0108 kızım da 7aylik. Bu bir süreç ve geçecek inşallah güzel düşünelim. Ya da yemeyi sevmeyen biri olacak yapacak bı şey yok bu durumda 🤷🏻♀️ üzülmenin de faydası yok ki . Olsa keşke daha çok üzülürdüm 😅
MeryemHuseyinli Umudum27 ek gida aliyormu?benim kizim 8ay 8gunluk yok yani gunde 3kez 120zorla veriyorum zaten biberon tutmadi kasik siringa Allah be verdiye yani
Umudum27 MeryemHuseyinli benimki biberondan kaynaklı 2 aylıktan beri meme reddi var süt almiyo sadece mama içiyor. Ek gıda alıyor günde bı kere sadece veriyorum ya sebze püresi yada muhallebi falan. Onun dışında ek gida yemiyor
Burcu2614 MeryemHuseyinli bende ayni durumdayım. 8 ay 20 günlük kızımhic biberon almadi. Kaşıkla yedirmeye çalışıyorum. Gunde 3 4 kez 90 cc yedirebiliyorum Yetiyor mudur 😶
Zamane Kuzeymomss kendınızdenmi verıyosunuz?benım kızımda 10aylık gecelerı 3defa uyanıyo ,doctorda mama verme demişti ama bılmıyorum nıye uyandıgını ,mama versem yatarmı acaba?ek kıdasınıda normal yiyor
Kuzeymomss Zamane benim oğlum geceleri uyanmıyor ben 1 defa gece uykusunda veriyorum. Emiyorsa o yüzden uyanıyordur