Bir hafta sonra 4 aylık olucaz. 5 ölçek içiyoruz. Zaten bu mama ölçüsünü bebek belirler. Biberon sonuna kadar bitiyorsa bir tık daha fazla yapmalısın. Biz 2 aylıktan itibaren gece beslenmesini kestik. En son 11 de yedirip sabaha karsı 5 de bazen de 6 da yiyor. 12 de yiyorsa eğer 6 gibi kalkıyor. Gün içindede 5 ölçek mama tüketiyoruz 3 saatte 1.