mysaa1 TheMomm ekru bej ve yeşili var sitesinde 😊 özsarıcam instada girince ama fiyat azcık kazıkımsı 😀
mysaa1 AngelMotherr ya gömleği görünce aklıma feyzahakyemez geldi o takılıyor genelde böyle 😀 birde onun trink firması var hemen özsarıcam girdim şansımı denedim buldum 😀😀😀 sorun şu ki takım değil 🤦🏻♀️😀😀
Flower56 Minkpndam ne kadar güzel devamı gelir inşallah senin adına çok mutlu oldum eminim hazır olduğunda kapandiginsa da çok yakışacaktır ☺️
mysaa1 Deletedmom_58 yani 😀😀 bu ara da hiçbir fenomeni takip etmiyorum he sadece merak gideriyorum bazen asjsjsjd😀😀😀
mysaa1 TheMomm takım olarak 500-600 olsa iyide işin içine az marka girince uçuyor işte 😀 alınabilir mi dersen ortadayım 😀😀
mysaa1 TheMomm valla haklısın ama bi yandan da bakıyorsun paranın değeri yok bugün bu fiyat yarın 2 katı 😀
MeReYa Tatlican Peki, hata etmişim. Zaten kendisi de depremden sonra eski halime dönmeyeceğim demiş. Belki de tesettür için bu ilk adımdı. Heves kırmayalım, haklısınız 🌸