Minkpndam bu sayfayı genel de fenolar öneriyor o nedenle pahalı biraz diktirsende aynı hesaba gelir kumaş alıcan terzi parası vs . Çok begendiysen bence üstü al alt kalsın ama bu tarz kumaşlar genel de tiftik de yapıyor aklında bulunsun 😊 bende kararsız kaldım takım olarak 500-600 oky ama böyle ayrı ayrı pahalı ya 😀 özsarıcam instda gir görürsün direk çıkar 😊