Unicorn nasıl düşük canım tam açamıyor mu? Benimkinin de çapaklı gözü bazı zamanlar daha küçük duruyor diğerinden çok dikkatli bakınca. Forumları okudum da çapaktan oluyormuş. Gözpınarına masaj yapıyorum ben de. Pzt de aşısı var orada doktora gösterecegim geçmezse. İlk oldugu günlere göre iyi yine ilk gün gözünü kaplamıştı çapak 😖😖