Hgztp Senin de geçer inşallah canım sarılık olması çok normal. Ama yüreğe söz geçmiyor işte di mi? Bizim göbek bağımız geç kurudu cıvıklık kalmıştı ben de ona çok ağlamıştım kurumayacak, mikrop kapacak diye. Kustuğunda da ağlıyordum ilk günler. Ne olacak bizim bu halimiz acaba. 😐😖 Millet görmeye geliyor ayyy büyüyecek mi bu falan diyor ağlayasım geliyor acıyan gözlerle bakıyorlar. 😂