1ogrencianne bende yaşadım aynı problemi 1 aylık bebeğim var göz kapağında sislikde yapmıştı göz doktoruna gittim netira diye bir damla verdi onunla çözüm buldum ve ılık çay veya ılık su ve pamukla tek seferde silerseniz iyi gelir göz pinarina da masajla halledersiniz inşallah ama mutlaka doktora görünün