Pembemantar ben melodiuyku dan eğitim aldım 9 aylıktı şu an 17 aylık düzen devam ediyor. değişimler yaşadık elbette o zaman iki uyku yapıyordu saatleri daha farklıydı şu anda tek uyku yapıyor saatini kendimize göre düzenledik. hastalık olmadığı sürece beni aramaz kendi halinde uyur kesintisiz uyur (maşallah diyim)
o zamanlar sabah 7-7:3 da uyanırdı maksimum ilk uyku 3 saat sonra ilk uyku maksimum 2 saat olmalı
ilk uykudan uyandıktan 3saat 15 dk sonra ikinci uyku maksimum 1 saat uyuyabilirdi(yani iki uyku toplam 3 saat oluyor)
ikinci uykudan uyandıktan 3.5 saat sonra gece uykusuydu. eğitim 2 hafta sürmüştü ve çok memnun kaldık biz.
şu an 9-9:30 gibi uyanır
tek uyku yapar 12:30-13 gibi yatar en az 3 saat uyur. akşamda 21:30 da yatağa geçer .