Kızım 6ay 18günlük
Son bir kaç gündür ayağımda sallamayı bıraktım çünkü sallamayı kesince anında gözleri açıyordu
Sabah 7.30-8 günaydın diyoruz bazen 8.30
9.30-10günü ilk uykusunu yapıyo
1.30-2de ikinci uykusunu yapıyo genelde 1-1.30 saat uyuyo 1.30u zor buluyo 2de uyutursam 4e kadar uyumasını sağlıyorum hani ağladığında geri döndürüyorum uykuya 4ten sonra uyutmuyorum
Akşamları kendi beşiğinde çok hafif bir iki sallanarak uyutuyorum 7.30 da giriyorum odaya uyutmaya 8.30-9 u buluyo dalması belli aralıklarla emziğini düştüğü için ağlıyo girip emziğini verip hemen çıkıyorum odadan
Gece de 2.30-3te kalkıyo mama yemeye
5-6-7 belli olmuyo kalkıyo mama için yani fix gece 2 sefer kalkar mamaya
Ben uyku düzenini böyle oluşturdum şuan memnunum yaza doğru saatleri belki biraz esnetebilirim