Bence bunları kafanıza takmayın. Benim bebeğim bugün 8.ayına girdi ve hala emeklemiyor. Sürünüyor sağa sola dönüyor bu kadar. Gelişim basamağında emeklemek yokki belki bakarsınız emeklemeden yürür. Emziğini falan göz hisasında ileriye bırakıyorum komando gibi sürünerek alıyor😂