Minikannesi9 Benim bebeğimde 9 buçuk kilo 7 aylık 5 aylıkken de 8 kilo civarındaydı ve emekliyordu dışardan gelen yorumlara kapatın kendinizi bence moral bozucu oluyorlar Benim bebeğime de kilolu nasıl oturacak diyorlardı çok şükür oturuyor yürümeye bile çalışıyor artık her bebek bir değil bizim ki kolik bir bebek ve sürekli karın üstü duruyor rahatlattığı için kimi bebeği karın üstü bile koyamıyorsun hatta