Minikannesi9 ahh o aileler ve aile büyükleri🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Zamanı var diyip geçiştir canım.benim 2 çocuğum var ve inan bana ikisinin gelişimi birbirinden o kadar farklı ki anlatamam.oğlum 4 aylıkken destekle oturuyordu tombişti sadece kolikti ara sıra ağlama nöbetleri olurdu.Kızım tam tersi.4 aylık şuan destekle oturmayı bırak kıçını kaldırmıyor hiçbişeye😂durup dururken hiçbirşeyi yokken ağlıyor ve minyon bi kız abisi gibi tombiş değil🥰yani her çocuk aynı olmuyor sen üzme sakın kendini