Kuzeymomss ONAEA biz molfix kullanıyoruz ve kampanyayı kaldırdılar. Benim de stoğum vardı o gün apar topar depremzedelere yardım gönderirken indirime kadar elimde kalsın diye açık kalan paketim yeter dedim ne kadar bez varsa gönderdim. Bir baktım indirimi kaldırmışlar. Herşeyi geçtim belki indirimden daha fazla bez alınıp deprem bölgesine gönderilecekti. Resmen fırsatçılık yaptılar
Melis1706 ONAEA maliyeti ne kadar yani ne kadar parca gidiyorki bu kadar pahali baby malldan herseyimi aldim bende ama kiyafetleri onunda pahali gecenlerde elbise begendim icim gitti 493 lira gercekten yazik yani lcw.candir hem cok guzel.seyler oluyor😁
anneko_ Kuzeymomss evet bunu binde farketmiştim yani diğer ürünleri indirile koydular ama o gün molfix koymadıılar.daha önceden sleepy kullanıyordum civilde babymallda sleppylerle arasında 70/80 lira oynadığı zamanlar vardı.iyice abarttılar yani.
Uckisilikaile Kuzeymomss bende molfix kullanıyorum. Migrosta ikincisine yüzde 60 indirime giriyor. Orayı takip edin. Hem e bebekten daha uyguna geliyor hem de kapıya kadar getiriyolar
Asyaveannesi04 ONAEA ben hep zara,h&m, gap, next alıyorum ebebek inanılmaz zevksiz ve gereksiz pahalı geçen bir elbise gördüm beğendiğimden değil fiyatına baktım düz elbise 400 tl ben zaradan 200 tlye ne elbiseler aldım 50 tlye taytlar aldım😅
Satiyeakinci Arkadaslar zara hm gap map daha uygun diyorsunuz da. Neresi uygun yaw cok pahali😁 e bebekte de uygun ürünler var.indirimden yakaliyorum aliyorum.😁
smyya1 ONAEA ben son 2 aydır LCW den yapıyorum alışverişimi zaten ben oğlumu hep spor salaş giydiren biriyim ve lcw de tam istediğim tarzları buluyorum uygulamanın kuponları sayesinde çok da uyguna geliyor aldıklarım tavsiye ederim kaliteleri de müthiş
Mircet ONAEA kızıma yenidoğan alışverişini ordan yapmıştık.Çarşı pazar gibi yerlerden 3 sene öncesine kadar daha ucuzdu.Bende bu akşam gittim ve şok oldum.En fazla iki sezon giyeceği bir kıyafete 600 lira veremem ne bütçem buna uygun ne de bu kadar israf yapabilirim.Outlet sezon sonu ürünleri takip ediyorum ben valla.
Mircet ONAEA sezonunda 400 500 olan şeyler beden kalmadığı için zaten uygun fiyatlı oluyor.Bir tane alacağıma 10 tane alıyorum efsane kaliteler beklemiyorum giysin eskitsin atarız çöpe
Irmakmelegim ONAEA h&m zara lcw trendyol koton ebebek nadir genelde kızıma burdan alırım kıyafetlerini indirim yakalarım gnlde hem kaliteli hem pamuklu
-_-hUysUzvetatlikadin ONAEA valla öyle ya depremden önce bir takım almıştım 150 liraya aptal kafam keşke bir kaç takım alıp taksit yapsaydım dedim aynı takımı 500 yapmışlar nereye kadar gidecek bu fiyatlar artık. Düşünüyorum nasıl alacağız kıyafet diye outlet mağazalarından defolu alacaz mecbur
Ayazim_36_14 ONAEA her zaman pahalıydı bence e bebek ve tarzı hiç hoş değil eski moda soluk renkli seyler gibi geliyor bana şöyle cıvıl cıvıl süslü püslü çocuklar için daha çok seviyorum lcw daha guzel hoş şeyler var genelde ordan alırım oğluma e bebekten anca oyuncak alıyorum arada
Zeynosileannis ONAEA E bebekten sadece body yada gıda ürünler alıyorum. Hem gereksiz pahalı hemde sıradan kıyafetleri var. Minicity uygulamasından alıyorum fiyatları uygun ve kaliteli