ONAEA ben ebebek tarzını hiç sevmiyorum ya. Güzel markaların sezon zonu indirimlerini kovalıyorum. Mangodan bu sene 50 liraya tayt,70 liraya kazak,200 liraya mont aldım mesela. Çok güzeller kaliteleri de muazzam. Lcw,h&m,zara hep buralardan alıyorum hem çok daha ucuz hem de çook kaliteli oluyorlar.