Busemertt ne güzel yazmışsınız, sizin gibi düşünüyorum bende .. benim etrafımda da annemler dahil kimse sıcak bakmıyor bu fikre , bende ücretsiz izndeyken gecinebiliyorduk, şimdi ben nobetteyken çoğu zaman dışarıdan yiyorlar , ben hastane yemeği kötü diye dışarıdan yiyorum özele gidiyorlar derken para yine kalmıyor. Benim tek korkum ilerisi için, çocuklara yetemem üniversiteye filan gittiklerinde para lazım olur pişman olurum diye korkuyorum o zamana kim öle kim kala tabii.. artık sinirlerim çok bozuldu .. mesleğe severek başlamıştım ama öyle nefret ettim ki. Bi yerlerde benimle aynı mesleğe sahip olup , çocukları çok rahat büyüyen aynı maaşı alıp benim sabaha kadr oturmadan çalışıp birilerinin gelip oturup saatini bekleyip gitmesi gerçekten canımı skyo , ben marasliyim bi de bu depremden sonra diyorum ölümlü dünya, neyine heves edip böyle calisiyorz