Merakliannemmm Hemşireyim. Şuan ücretsiz izindeyim. Bende şimdiden nöbetlerde nasıl olacak diye düşünüyorum. Önceleri küçük ilçe hastanelerinde çalıştım. Çalıştığım birimler torpilli diye bilinen yerlerdi. Ama inanın mesai saati kavramım yoktu. Gece evden bile iş yapıyordum. Merkeze geldim rahatladım. Yasal süre biter bitmez herkesi nöbete yazıyorlar. Mesaili yerlerde felan tabi yıllardır çalışan kişiler oluyor genelde. Asker-polis eşlerinde en büyük sıkıntı tayincisin diye idari birimler ameliyathane vs gibi yerler verilmiyor. Biz işi öğreteceğiz tam rahatlama zamanında gidecek diye düşünüyor yöneticiler. Arkadaşlarım nöbet tutmamak için sorumlu oldular.
Ücretsiz izin alabilirsiniz ilk etapta. Direkt istifa etmeyin derim. Çok fazla tanıdığım var istifa edip sonra tekrar sınava hazırlanan, üniversite yada özel hastanelerde çalışmaya başlayan. Ki çoğunun maddi durumu çok iyi.