Merhaba güzel anneler , ben asker eşiyim ve hemsireyim ,gittiğim her yerde en baştan başlıyor gibi , sürekli farklı ve en yoğun yerlerde çalıştırılıyorz, çalışma açısından sıkıntım yok çalışkan bi insanım gittiğim yerde de seviliyorum kendimi ovmek icin soylemiyorum isin zaten niye calismiyorsun diyenler olur diye soyluyorum bu zamana kadr hep yoğun yerde çalıştım bi sıkıntım olmamıştı, hamileliğimn son anina kadr yogun bakımdaydm mesela , neyse benim zoruma giden bu geldiğim yeni yerde öyle sıkıntılı ki gözünün içine soka soka torpil yapılıyor, bashemsire dahil torpilin varsa her yer senin diyor torpilin bulan eczane ,bashekimlik, il sağlık müdürlüğü, polklnk gibi yerlerde ,kış boyu 30 hastaya tek başıma baktım yazi bekledik bi umit yazin sakin diye şimdi sakinleyince servisten acile eleman çekiyorlar bilin bakalım ilk çekilen kim😊✋️ tabiki ben .. 2 küçük çocuğum var zaten benim nöbet tutmam hem eşim hem çocuklarım için zor oluyor , acilde para isteyen gunasiri isteyen genelde bekar olanlar calisiyor bu yüzden, istemediğimi söylesem de adamın varsa diyorlar ,gerçekten artık tiksindim mesleğimden, hep soguttular ,zaten uzun zamandır yapılanlar yüzünden istemeye istemeye gidiyordum , 3 yıl daha burdayız, ve ben şimdiden çok yıprandım çocuklarıma üzülüyorum, önceden memur oldum , çocuklarım için çalışıyorum sabret deyip kendimi teselli ediyordum ama şimdi çocuklarımla doğru düzgün vaktim bile yok..Bi yanım istifa et geldiği kadr gidiyor para diyor ,bi yanım dünyanın binbir türlü hali var vazgeçme parandan diyor çok çaresizim