Dlivs
Haklısınız.. şimdi emmiyor öu yavrunuz ah yaa dr yüzünden mi 😔 kızım 3 aylıkoldu bu kızıma bakan 6. Dr oldu artık yani farklı dr lara gittim ayrı ayrı Muayyane ettirdim..şuan yaşadığımız yerde çok iyi dr yada alternatifi iyi olan biri yok maalesef 😔 doğumu ailemin yanında yaptığımda orda bir çok dr a Muayyane ettirme şansım oldu.. ama aklımda kalıcak bu dediğiniz bi dr a daha götürücem sağolun 🙏🏻😊