Duru1235 bizimkide 2 aylıkken bir kaç gün böyle yaptı memeyi yaklaştırınca ağladı değişik değişik şekillerde emzirdim omzuma alır gibi aldım memeyi tuttu öyle emdi yüz üstü yatarak üzerime yani. Ve bi arkadaşım nescafe içme bebek memeyi reddeder demişti önemsememiştim. Öyle olunca nescafe içmedim ve emmesi düzeldi. Acaba nescafeden mi oldu içmeyi bırakıncada memeyi Emince ona bağladım valla 🤦♀️ Sizde nescafe filan tüketiyorsanız içmeden deneyin derim. Birde biliyorsunuzdur belki ama acı ve baharatlı şeylerde sütün tadını değiştiriyormuş Bebekler o zamanda emmek istemiyormuş. İnşallah en kısa sürede atlatırsınız bu durumu 🙏