Nereidd 3 aydan sonra kilo alımları azalıyor, bir de tam meme reddi zamanı ben de yaşıyorum bir kaç öneride bulunabilirim, en önemlisi ısrarcı olmamak, kızmamak. Sabırla tekrar tekrar denemek. Memede biraz oyun da yapabilirsiniz, sevsin memeyi, korkmasın diye. Bir de artık eskisine nazaran daha geç acıkmaya başlıyorlar, o yüzden emmediyse on onbeş dk oyun, sonra tekrar teklif, bazen müzikle güzel emiyorlar ya da White noise ile, telefona program yüklenebilir. Farklı pozisyon bazen işe yarıyor, özellikle sevmediği meme varsa ters şekilde tutup diğer memeyi verir gibi vermek, emzirirken pışpışlamak ya da sallanmak.. Tabi bunlar her zaman işe yaramayabiliyor😒 sabır ve bol deneme 😕 ha bir de mama son seçenek olsun, biberona bu dönemde alışan bebek memeyi daha kolay bırakıyormuş.
Daha önceki bir yazımdan kopyaladım, bir de bazen önce uyutup sonra veriyordum memeyi uykuluykn çok reddedemiyorlar. Kolaylıklar diliyorum ☺️