Gamzeeyigun uzun olacak ama , sabah 9 -9 buçuk gibi uyanıyor son günlerde, yatakta bi 15 dk oynaşıyoruz sonra ben kalkıyorum yatakları topluyorum perdeyi açıyorum camı acıyorum biraz hava girsin diye sonra pijamalarımı çıkarıp bez değiştirme alanımıza geçiyoruz bebeğimin de pijamalarını çıkarıp bezini değiştirip oturma odasına geliyoruz oyuncakları döküyoruz yere oturtuyorum hemen gidip kahvaltısını hazırlıyorum ( kahvaltı kendi yaptığım lor cici bebe pekmez yumurta sarısı ) koyuyorum sonra mutfakta yiyoruz gazını falan çıkarıyor sonra öğlen uykusu gelene kadar sadece oyun oynuyoruz bezen ben iş yaparken yanımda götürüyorum bazen yürüteçe koyuyorum 12:30 13:30 gibi öğlen uykusuna yatıyor sonra bazen 14:30 da bazen 15:00 de uyanıyor sonra yine oyun , ve emzirme , 4,5 arası çorba yoğurt yiyor su veriyorum bazen meyve veriyorum sonra kitapları var renkli onlara bakıyoruz şarkılar söylüyorum oyuncaklarını konuşturuyorum o oynarken bilimle ilgili dergi vs okuyorum arkadan kulak aşinalığı olsun diye bazen hikaye anlatıyorum günlük 15 dk kadar da tv izliyor açıyorum ondan sonra akşam uykusu 18:00 da geçiyor ve 20:00 a kadar uyuyor uyandıktan sonra sabaha kadar da anne sütü veriyorum sadece uyanınca da bizim yemek faslımız babası geliyor oynuyorlar 11 e kadar 3 günde bir kış olduğu için banyo yapıyor banyodan sonra kremle masaj yapıyorum sonra emip uyuyor gece bazen 1 bazen 2 kere uyanıyor arada gazı olduğu için mızmızlanıyor emziğiyle elini tutarak uyutuyorum geri .. uykuya geçme de hiç sorun yaşamıyoruz şükür ama uykusu gelen kadar bekliyorum iyice gözlerini kaşıyor esniyor hemen yatağa desteksiz uyuyor yani pış pış sallama yok sadece yanında duruyorum onu da keyifle yapıyorum .. evde olmadığımız zamanlar uykuya geçmesi zor oluyor hıysuzluğu oluyor dışarı çıkıyoruz bazen akşamları huysuzluk yapıyor yani ev rutininde çok iyi gidiyor fakat ortam değişikliği huysuzlaştırıyor ..