4 ay 21 günlüğüz. Oğlum sabah 6-7 gibi uyanır. Daha yeni pijama olayına geçiyoruz üstünü altını değişirim sadece meme emiyor o yüzden kahvaltımız meme :) D vitamini damlamızı görünce ağzını açar şebek günde 3 damlamızı damlatırız :) babamız işe gitmeden yarım saat bir saat onla takılırlar çünkü babamız akşam geldiğinde uyuyor oluyor göremiyor. Babayı uğurlarız ve bi ritüelimiz yok karışık spontane takılırız, yürüteç aldık bi kaç gün önce, 3 buçuk aylıktan beri oturmaya meraklı olduğu için artık onada da oturabiliyor hatta sürüyor iki yan bi düz maşallah :) işte barış manço şarkıları söylerim yada açarım, kartlarımız var onlara bakarız nesneleri hayvanları falan gösteriyorum somra hangisi şu diye soruyorum seçtiriyorum ahahahah ya işte güya seçiyomuş gibi uzatıyorum aha seçti diye seviniyorum olsunn :) kitap açıp resimlerine bakarak okuruz sayfakara saldırsada olsun bebikliğinden beri yapıyorum bunları, aynanın karşısında vakit geçiririz, ellerden tutup otur kalk çalışırız, bol bol sarılırız öpüşürüz, kucağımda çok gezdirmem alışmasın zaten ağır. Sonra kulağımızı burnumuzu gözlerimizi ağzımızı ellerimiz parmaklarımız ayaklarımız nerde diye gösteririm ikimizinkinide, yüzüstü vakit geçirmeyi sevdiremedim siz onu mutlaka yapın. Bende sırt üstü yatırıp heryerini öpüp güldürüyorum onu kahkahalarıyla :) Ben bide bebeğime su verdim 2 aylıktan itibaren güzelde su içer maşallah, ağzına meyveleride tattırıyorum şimdi yemiyor tabi sadece yalıyor muzu biraz yiyo diyebilirim ama :)) bazen kukulinin turşu şarkısını açıp izletiyorum ona güldüğünü farkettim çünkü hoşuna gidiyo belliki, oyun halısında bi kaç dk yatırıyorum onla oynuyo, toplar aldım şu renkli bisürü olandan henüz tutamadığı için toplar sarmıyo ama 5 dk idare ediyor, minik oyuncaklarla kukla gösterisi yaparım konuştururum izler, beni güldürmeyi sever minik ama zeki bişi :) benim tosbağa sağa sola dönmüyor biraz onu çalıştırıyorum işte. Egzamalı bir bebek olduğu için süreklide yüzünü ve bacaklarını nemlendiriyorum :( Neyse soraaa Sar sar makarayı oynuyoz bu ara kolları anca kavuştuğu için :) hava güzelse bindiririm arabasına biraz gezer parka gideriz çocukları izleriz bende kahvemi kapaklı kahve bardağı aldım yanıma alırım orda içerim açık hava mis zaten uyur bi yerden sora. Yani çoğunu hergün yaparım ama tabi hep böyle olamıyosun bazen bir iki etkinlik sonra iş güce dalıyosun çocuğu eyleyemiyosun hep hayat şartları aynı olmuyor yada fiziksel şartlar diyim :) Çamaşır ascağım zaman yada evi süpürceğim veya yemek yapcağım zaman onu pusete koyarım yada yürütece beni izler onla konuşa konuşa iş yaparım. Uyku düzeni 4 aylık olduğumuz için uyku gerilemesi yaşıyoruz dalamıyor ama sabah 6-7 uyanış. 1 buçuk-2 saat uyanık kalıyor. 45er dk uyuyor gibi düşün. Günde 3-4 uykumuz oluyor böylelikle. Beslenmesine gelince meme reddimiz var ama ben saatli yada düzenli meme veremiyorum acıktıkça vermeye çalışıyorum diyim. Ve akşamlarıda 6-7 arası gece uykusuna geçer zaten. Çok şükür uyanmaz 4-5 saatte bir acıkınca mık mık yapar anlarım zaten beslerim uykuda sora gene uyku sabaha kadar ortalama 2-3 kere beslerim acıkma durumuna göre. Öyle işte