Gamzeeyigun Biri 28 aylık biri 17 aylık oğullarım sabah 8de kalkar 9da kahvaltı ederiz. Öğlene kadar oyun oynarız. Genellikle arabalar, iş makineleri, kumandalı oyuncaklar gibi. Bu sırada ufak bir ara öğün(meyve, kuruyemiş VS.) saat 13de öğle yemeği yer ve 14 gibi uyurlar 2-3 saat arası. Saat 17 gibi uyanırlar. İşlerimi bitirememiş olduğum için, ben iş yaparken onlar da bütün dolapları boşaltmaya çalışırlar😅 saat 18 de ufak bir öğün yaparız bazen ara öğün gibi geçiştiririz. (çorba veya meyve, kuruyemiş ya da el işi poğaça börek kek VS.) Sonra eğitici etkinlik kitaplarımızla, oyuncaklarımızla oynarız. Baba evdeyse onu da zorla dahil etmeye çalışırız😅 saat 20.30da güzel bir akşam yemeği yenir. Biraz oyalanıp sevgi saati de dolu dolu yaşandıktan sonra saat 21.30 ile 22 arası tulumlar giyilir ve yatılır. Bu arada asla sallamaya alıştırmadım çok şükür yatağa yatınca uyunacağını bilirler.