gi95 Surmeliiii doktorumuz günde 4 keze kadar kullanabilirsiniz dedi her seferinde 15 er damla. Biogai ile kullanılabilir. Onu denedikten sonra eğer çok etki alamazsanız nurse harvey şurup da iyi. Biz şu an 3 ünü bir kullanıyoruz doktor önerisiyle tabiki yine doktorunuza danışın muhakkak
REZZ gi95 3 damlayı aynı gün nu kullanıyorsunuz? Kaçar kez acaba bende kullanacağım da ? Doktor sadece birini kullan demişti etki etmesi için ben de 3 unu kullanayım diyordum zararı olmaz sa tabi
16122022 Egebebeek benim de ikizlerim var 2 ay 13 günlükler. 1 aylıkken doktorumuz kolik olduğunu söyledi ve Nurse harveys şurubu ile bio gaia kullanmaya başladık gazlarını daha rahat çıkartiolar ve mamayibda değiştirdim evolvia rp1 kullanioz daha da azaldı gazları
SGDag23 Melis22 benim oğlumda şuan 2 aylık sanırım o da atak sürecinde , neler yaşıyorsunuz ? İştahsızlık sebepsiz aglamalar ? Uykusuzluk ? Yediğini kusma gibi problemler sizde de var mı ?
Melis22 SGDag23 evet hepsi var özellikle iştahsızlık bu hafta yeterli kilo alamadı resmen gece 7 ve 10 arası çok huysuz
Filizlidya Egebebeek Benim kızım da kolik ama huzursuzluktan yana daha çok gaz sorununu yeni yeni yenmeye başladık 3 aylık olacak yeni doğdugu günden itibaren var. Yavaş yavaş geçmeye başlıyor. Umarım çabucak geçer😊
zeyzey00 12-12-34-76 kızım da 2.5 aylık ve aynı durumdayız gaz çıkartıyor ama karnı gurul gurul ve uykuları 5 10 dk. Sürekli bağırıyo huzursuz uykuya dalamıyo Dr hep mama değiş diyo 6 tane mama değiştik şuan hipp kullanıyoruz 🤷🏻♀️
12-12-34-76 zeyzey00 ben sadece anne sütüyle besliyorum o yüzden mamayla alakalı olduğunu düşünmüyorum damla falan kullanıyor musunuz
melis94 zeyzey00 bende aptamil kullanıyordum hippin keçi sütü bazlısına geçtik rahatladı tavsiye ediyorum
zeyzey00 12-12-34-76 metsil kullandık fayda etmedi nurse kullandık o da fayda etmedi zinco da ehh işte tam anlamıyla faydalı olmadi. Prebiyotik olarak Biogaida ve maflor kullandık hiçbir şey değişmedi. Ama da ama confort gaz yapmıyomuş onu kullandık ve kustu sürekli ve yine değiştik 🤷🏻♀️
melis94 Melis22 evet benim oğlumda 2 buçuk aylık bir hafta öyle sürdü sab kullanıyorum bende çok işe yarayan bir damla . Nbl de kolay tuvaletini yapmasını sağlıyor bağırsak düzenleyici çok güzel
12-12-34-76 zeyzey00 sap simplex iyi geldi bize bigogai da kabızlık yapıyor sanki bakalım ne çare bulacaz 😀
Suleoner Egebebeek bizim 3.aydan sonra azalarak bitti sab simplex fayda etti bide reflusu vardı normalden biraz fazlaydı maflor ve gaviscon infant kullandık geçti. Ama bence kolikte asıl olay yerde geçirdiği zamanda hareketlenince geçiyor piyanolu oyun halısı kurtardı bizi
Suleoner Surmeliiii 40i çıktı biz hemen kullanmaya başladık ama piyanolu olanlardan aldım ben trendyoldan almıştım link bulursam atayım Link; https://ty.gl/u0tshxh7wy ama tükenmiş görünüyor
gi95 Surmeliiii biz de 40 ından sonra kullanmaya başladık piyanolu fisher price baya dikkatini çekiyor
hzlkr REZZ Biz bigaia ve nurse harveys kullanıyoruz biogaia değil ama bigaia hep karıştırılıyor ikisi. Sab simpleks de kullandık o iyi gelmedi o yüzden nurse harveyse geçtik bu iyi geldi
gi95 REZZ evet nurse harvey şurup 1 er cc 3 kez- sab simplex 15 er damla 3 kez- biogai 5 damla 1 kez şeklinde kullanıyorum. Bir isterseniz deneyin bize sorun olmaaycağını söyledi siz bebeğinizi gözlemleyerek bakarsınız doktorun tavsiyesi önemli tabi :)
findikbrnlu0_ Egebebeek valla bizde çok zorlanıyoruz bazen 3 4 saat ağlıyo kesintisiz ve hiç uyumuyor biz 2 damla aynı anda kullanıyoruz bio gaia ve symbiosys kullanıyoruz biraz daha iyi gibi