Egebebeek Ne zaman ki durumu kabullendim, bu bir süreç geçecek dedim ve o ağladığında hiç gerilmeden sakin kaldım işte o zaman azalmaya başladı o ağlamalar ve sancılar. Geçmedi, bitmedi biz de iki aylık olmak üzereyiz hala sancılarına uykudan uyanıp ağlıyor ama bizdeki değişimi benim kabullenmem başlattı. Anne ne kadar stresli, çaresizliğin verdiği duyguyla agresif oluyorsa bebek hissediyor. Olabildiğince onu kucağına aldığında sakin kal, hiç sinirlenme. Bugünlerimiz elbet geçecek. Sana ne kadar muhtaç olduğunu düşün, ağrıyı acıyı çeken onlar ama onlar ağladıkça gerilen bizler oluyoruz. Biz sonradan süt alerjisi olduğumuzu öğrendik. O da huzursuzluk ve sancı yapıyormuş. Ben bir de squat hareketini yapıyorum bebeğim kucağımdayken aşağı eğilip kalkıyorum o da sancıları tuttuğunda rahatlatıyor. Damla olarak Biogaia ve Nurse harveys kullanıyorum. Ben biogaiayı üç damla veriyorum beş damla vermek bebeğime dokundu hepten sancı yaptı o yüzden azalttım. İleride bugünleri de mutlulukla anacağız, sabredelim güzel anneler.