Merhabalar anneler benim oğlum 51 günlük akşam saat 9-10 dan sonra huysuz katılarak ağlamasa da ne yatıyor ne emiyor ne emzik alıyor rahat uykuya geçemiyor yorulup 2-3 gibi uyuyor , gün içinde de gazını rahat çıkarıyor ama sürekli toplanıyor kendini kasıyor benim bebeğim de kolik mi tanı falan koyulmadı 🤗 rahatlatmak için ne yapmalıyım sab simplex damla aldm ama nasıl kullanıyım bilmiyorm araştırıp aldm