Aslan-K biz de çok iyi gidiyorduk aslında ama galiba atak haftaları da etkili , şuan tam 12.haftanın içindeyiz , bazı günler öyle güzel uyuyor ki şaşıyorum , akşam 9 gibi yatıyor ertesi sabaha kadar bir veya iki kere sadece emmeye kalkıyor hemen geri uyuyor, şoka giriyorum … uyku eğitimine başlamışsınız galiba ben de 3 ayı doldursun diye bekliyordum ama şu atak haftası bitsin hemen başlayacağım ❤️❤️❤️🙏🏻