TubaB valla ben hiç bilmem 9-10 gibi uyuduğunu 😅 daha çok o bize uyku eğitimi veriyor gibi . Bizde umutsuz çabalıyoruz işte . Kendi saatini kendi belirliyor bizde biraz biraz öne çekmeye çabalıyoruz. Önceden 4 ü görmeden uyanmazdı şimdi uğraşa uğraşa 12 ye düşürdük ancak . Banyo çok önemli bence uykuya geçişi kolaylaştırıyor bir de yatarak emziriyorum o çok etkili emerken uykuya geçiyor . Ama yanında olmamı istiyor hep işte . Gündüz uykusu da bir saat uyanık bir saat uyku şeklinde gidiyor .