Farketmez aynı şekilde başında nöbet tutuyorum biliyorum yarım saate kalkacak… gözümü bile dinlendirirsem uyurum,,, ben de 28 yaşımda uykunun ne denli önemli olduğunu anladım , meğer uyuyunca enerjimiz yerimizdeymiş, uyuyamazsak psikolojimiz alt üst olurmuş…