gulsahhy ben daha yeni prego aldım kızıma. 6 aylık, hafta bir 2.5 saatlik ayda bir de 6 7 saatlik yolculuk yapıyoruz. çok memnunum bir sıkıntı yaşamadım. kızım da çok sevdi gayet rahat içinde. izofix, top tether, 360 derece dönebilme her 90 derecede kilitlenme 3 farklı yatış pozisyonu var. gayet iş görüyor yani. bence yeterli.