gulsahhy biz yeni almadık daha önceden tanıdığımızin kullandığı oto koltuğunu aldık gayet sağlam di marka falan bilmiyorum ama kesinlikle almalısın oto koltuğu elim ayağım arabam 3 gündür üstada kardeşimin arabası var ama oto koltuğu olmadığı için bebeğimle yanliz hiç bir yere gidemiyorum mecbur biri tutması lazım. Özellikle yanliz geziyorsaniz şart