balkzm Bu aralar havalar iyi dünde kapattım ,bugünde kapattım akşam yatmadan önce en düşükte açıp yatarız..
Deletedmom_75 Tomris-Hatun 3+1 evi 1+1 olarak kullaniyorum geçen ay 960 gelmişti, bu sefer 1000 üzeri bekliyorum birde isinanilsem 😢
Selin1234 Tomris-Hatun 1450 tl 40 derece bütün petekler açık olmasına rağmen çok fazla ısınamadık hatta kazaklar ile duruyoruz evde