PatronBebek Tomris-Hatun 1300 geldi en yüksek faturamızdı bu sene. Sanırım egede yaşamanın faydası ☺️ ama hep 50 de yanıyor bizimki
EkiminAnnesi Tomris-Hatun 259 298 650 Son üç ay böyle geldi bundan sonra azalarak gelir. İzmirdeyiz tüm gün güneş görüyor evim
ikizannesi000 Tomris-Hatun bizde 40 yakıyoruz 1480 gelmiş gecen ayda 1500 gelmişti artık yaşanmıyor hersy ucuyor Allah yardımcımız olsun
Uckisilikaile el1zanbebek 55 te yakıyorum. Termostat kullanıyorum o da ısımız 22-24 arası. 1270 geldi
Yigitefeannesi Tomris-Hatun Her ay öyle geliyor aşko ama şort tişört dolaşıyoruz merkezi sistem olduğu için ondan gözümüze gözükmüyor valla🤷🏻♀️