Asym33 Tomris-Hatun Bizimde 2000 geldi Mersin’de yaşıyoruz öyle bir soğukta olmadı 40 çok nadir 45 e aldığım halde 50 ye cikrsam kim bilir ne gelecek
Rez Tomris-Hatun 45 ful açık gündüz kapatma vs yok 1658 geldi mart kısarım sanırım gündüz çok soğuk olmuyor çünkü
Melis1706 Tomris-Hatun 3+1 evim butun odalarim yaniyor en ust katta oturyorum yatak odasinda yalitim yok ustte cati var sadece alt katimdaki o odayi kullanmiyor diye yakmiyor termostat 23 derecede calisiyor en cok 1365 geldi
0100117 Tomris-Hatun hele bacım üzülme bizde sürekli 40 yandı aynı fatura geldi şaka gibi ama alıştık resmen
Turgutunannesiii Tomris-Hatun 1960 gelmiş benimde, igdaş uygulamasında sabit fatura özelliği var kışın bütçe zorlanmasın diye yapmışlar benim 1002 TL sabit ödüyorum ama yazında o kadar ödeyeceğim fazla olan kısımları yazın Ödemiş olcam böylece sıkışıklık olmayacak
Deletedmom_875 7 petek var termostat 22.4e ayarlı kombi 55e ayarlı. Geçen ay 1500 geldi bu ay bakalim yarın gelecek