%100 doğruluk payı olmayan bir test.sizinle aynı haftada aynı kiloda aynı yaşta olan 225 kadından birinin bebeği down sendromlu dogacak.bu test tanıyı değil tahmini ortaya koyar.işin gerçek anlamda eğitimini alan bir perinatologa gidersiniz %85-90 gibi büyük dilimde teşhis ve tanıları doğru oluyor.he orda da bir sorun çıktı o vakit neyle karsilasicagimi bilmek istiyorum derseniz daha ayrıntılı testler var %100 doğru sonuç veren onları yaptirirsiniz.benim arkadaşımın 2 li testinde sorun yoktu mesela ama aynı doktora gittik doktorumuz yurt dışında da aynı zamanda perinatoloji eğitimi almış olan bir doktor ve bebekte bazı anormal durumlar gördüğünü söylemiş ayrıntılı da.bir abi olarak içini ferah tutmani söylerim ama bir doktor olarak testi yaptirmani öneririm demişti yaptırdı.basima ne geleceğini bilmek istiyorum evladım her haliyle kabulümdur dedi kağıtlar 21 gün sonunda sorunsuz geldi şuan çok sağlıklı bir oğlu var