BARTUMOM
Benimde ilk bebeğimde böyle olmuştu nifty testine karar verdik. Maalesef kontrolde iki genden şüphe çıktı için biz Kordonsentez kararı aldık ve yaptırdık.
Şükür temiz gelmişti, ama benim bebeğimin kalp anamolileri olduğu için düşük yaptım.
İkinci bebeğimde aynı sonuç gelmişti down, ama genel kontrolllerde her şey iyi gittiği için doktorumuz(Kadın doğum ve perinatoloji) hiç bir test yaptırmama kararı almışlardı. Hatta ben tesadüfen öğrenmiştim.
Bebe
Doktor çok önemli, bana anne yaşından kaymaklı çıktığını, kontrollerimizde her şeyin güzel gittiğini tekrar aynı süreç ve stresi yaşamam için söylememişler. 3 ay araladı iki bebeğimde.
Şuan şükür 2 yaş ve temiz.
İçiniz ferah tutun kontroller çok önemli. Hayırlısı ile temiz çıksın sonuçlarınız.