BARTUMOM benimde riskli çıkmıştı çok üzülmüştüm nifty testi yapmamı önerdi ama ben yapmadım çünkü aldırmayı düşünmüyordum bu sefer daha çok psikolojim bozulacak bide ücreti de çok olduğu için yapmadım ama bu testi kesin değil yanılma payı çok bekledim sonra renkli ultrason da bakıldı orda hiç bişey yoktu yine şüpheliydim doğuma kadar ama doğum yaptım hamd olsun hiç bişeyi yoktu bebeğim sapa sağlam şu anda iki yaşında inşallah sizin ki de yanlıştıysa diye düşünüyorum ikili testi asla tavsiye etmiyorum yurt dışında da yasaklanmış yaptırılmıyor diye düymuştüm o zaman da çok araştırmıştım bi çok hamile kadın ile tanıştım doğuma kadar görüştüm onlarda da bişey çıkmadı