Sezeryan doğum yaptım , öksürünce hapşırınca çok ağrım oluyordu . 1. Hafta doktor kontrolüne gitttim dikislerimde bir sorun yoktu . Doktorum cerrahi korse yazmıştı hemen kullanmaya baslayabilirsin dedi . Kullandım karnım bayağı indi şuan 2 aylık olduk . Cerrahi korse cırtcırtlı ve bayağı geniş karnın tamamını kapsıyor eczanelerde bulabilirsin :)